close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שבאמת חשוב לדעת על השכרת רכבים

מערכת שורשא טבת, תשעה23/12/2014

השכרת רכבים- מה חשוב לדעת לפני?

תגיות:
השכרת רכב, בין אם היא מתבצעת לתקופות קצרות ובין אם היא מתבצעת לתקופות ארוכות, מחייבת אותנו לבחון מספר פרמטרים מקצועיים בטרם יישומה בפועל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות תחום השכרת הרכבים בישראל ואודות הפרמטרים המקצועיים אותם מומלץ לבדוק בטרם יציאתם עם הרכב ממגרש ההשכרה. 

השכרת רכבים- למי זה מומלץ?  
השכרת רכבים הינה פעולה המומלצת לכל אחד ואחת מכם הנזקק לניידות מרבית ברמה המיידית. פעולה זו מתאפשרת באמצעות מספר רב של חברות להשכרת רכב המתמחות במתן שירותי השכרה לתקופות קצרות או ארוכות, וכל זאת בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם למטרות ההשכרה. 

בניגוד לדעה הרווחת, השכרת רכבים הינה פעולה המיועדת גם לבעלי רכבים פרטיים, וזאת במקרים בהם צרכי הנסיעה העומדת בפניהם אינם תואמים את מאפייני הרכב הפרטי הנמצא בבעלותם, לדוגמא: נסיעה משפחתית המחייבת אתכם לשכור רכב בין 7 מקומות ישיבה. כמו כן, השכרת רכבים מיועדת לבעלי רכבים פרטיים שרכבם הושבת מסיבה כזו או אחרת וכרגע הוא נמצא על מתקני הרמפה במוסך.

חשוב שתדעו- על פי חוק, השכרת רכבים בישראל מותרת לנהגים בגילאי 21 ואילך. 

חברות להשכרת רכבים- כל השירותים 
חברות המתמחות במתן שירותי השכרה הן חברות השכרת רכבים המעמידות לרשותכם מגוון נרחב של שירותים במסגרת שירותי ההשכרה, לרבות, היצע רכבים גדול המותאם לכלל צרכי הנסיעה ומטרות ההשכרה, שירותי דרך וחילוץ -24 שעות ביממה, שירותי מתן רכב חלופי במידת הצורך, שירותי ביטוח ועוד. אחת מחברות השכרת הרכבים הגדולות ביותר בישראל הינה חברת אדלן המאפשרת לכם ליהנות ממספר רב של מגרשי השכרה בפריסה ארצית. 

השכרת רכבים- מה חשוב לדעת לפני? 
השכרת הרכב מתבצעת לרוב באמצעות מגרשי השכרה אליהם אתם מגיעים על מנת לחתום על מסמכי ההשכרה ועל מנת להוציא את הרכב המיועד לצרכי ההשכרה. כיום, תוכלו ליהנות גם משירותי השכרה עד הבית במסגרתם תוכלו לבצע את הליך קבלת הרכב מבלי לטרוח ולהגיע למגרש ההשכרה. 

ברוב המקרים, את הרכב השכור תקבלו עם מיכל דלק מלא, וכפועל יוצא מכך, ביום החזרתו למגרש ההשכרה תדרשו להשיבו עם מיכל דלק מלא. בטרם יציאתכם עם הרכב ממגרש ההשכרה, מומלץ לבצע בדיקה מקיפה למצב הרכב, לרבות, אבזור הרכב, פנסים, קילומטרז' (וודאו כי מספר הקילומטרים המופיע בלוח השעונים זהה לזה המופיע במסמכי ההשכרה), "מכות" שונות המופיעות בשלדה החיצונית של הרכב ועוד. 
חשוב שתדעו- ביטוחי רכב שכור אינם נועדו לצרכי כיסוי תכולה וחפצים אישיים. ביטוחים בתחום השכרת הרכבים מיועדים בעיקר למקרי גניבה ולמקרים בהם הלקוח נדרש להשתתפות עצמית עקב תאונה בה הוא היה מעורב. כמו כן, חשוב שתדעו שכל קנס אותו תקבלו במהלך תקופת ההשכרה (חניה, מהירות וכדומה) הינו באחריותכם המלאה, וביום השבת הרכב תדרשו לשלם לחברת ההשכרה את גובה הקנס.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה